Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] K9N6SGM-V drivers

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] K9N6SGM-V drivers
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Tue, 17 May 2016 17:29:12 +0200
Użytkownik "Chris" napisał:

https://pl.msi.com/Motherboard/support/K9N6SGMV__K9N6PGMFI__K9N6PGMF.html#do
wn-driver

Dzięki. Mój Google do tej strony nie dotarł. Kierował mnie na jakies
upiedliwe g..., na których musiałem oświadczać, że nie jestem robotem i
zaznaczać po kilka razy obrazki z drzewami, rzekami i witrynami sklepowymi.
Tfu. A ntej wskazanej przez Ciebie nie ma wszystkiego np. sterownika LAN-u.
Znalazłem go gdzie indziej.

Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

> Ja bym właśnie na odwrót - najpierw strona producenta chipsetu, potem
strona
> producenta płyty.

No właśnie. Szukaj i wkurwi.j się. Przerzuciłem sporp sprzętu i zawsze
problemy miałem z MSI. Omijam ich z daleka, ale tym razem robie to dla
kogoś. Jeśli sie nie myle to producenci do nowych płyt dają płytę ze
wszystkimi driverami. Czy tak trudno zrobić z niej ISO i wrzucić na stronę z
płytą? Zależy im na kliencie, czy nie? A może chodzi o to, aby uwalić rynek
wtórny i zmusić do kupowania nowych wyrobów?

Pozdrawiam