Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dziwne pytanie - Jak połączyć kilka komputerów w jeden? :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dziwne pytanie - Jak połączyć kilka komputerów w jeden? :-)
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 16 May 2016 08:31:08 +0200
Uzbierało się w domu 3 maszyny klasy core duo.
Jak na razie mają one oddzielne zadania.
Jeden chodzi praktycznie cały czas (laptop) i obsługuje pocztę i codzienną komunikację. Drugi - multimedia: dvbt, Horizon.tv, filmy youtuby... + czasem jakaś robota graficzna w Adobe czy Corelu. Zwłaszcza horizon.tv jest zasobożerny i ciężko coś innego robić gdy jest odpalony.
Trzeci był do grania ale nadchodzi następca i będzie wolny :-)

Czy da się to jakoś połączyć w jeden? :-)
Chodzi mi o obsługę dwóch komputerów jednym zestawem klawiatura-myszka
Przełączniki nie wchodzą w grę. Bo NIE
Posiłkuję się zdalnym pulpitem (teamviewer) ale to się wiąże z opóźnieniami.
Wiem że logiczne byłoby to wszystko sprzedać i kupić jeden mocniejszy

A może wymyślono już coś takiego? :-)
Nie spodziewam się połączenia mocy obliczeniowych bo w domowych warunkach to chyba nierealne ale chciałbym żeby z poziomu użytkownika wyglądało to jak jeden pulpit.