Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Producent dysków SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Producent dysków SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 11 May 2016 17:18:33 +0200
Dnia Wed, 11 May 2016 15:23:36 +0200, Chris napisał(a):

> Z ciekawości gdzie bo Samsung o ile wiem nie ma realizacji gwarancji dla
> end-usera, chyba że czegoś nie wiem a chętnie się dowiem.

Opieram się na informacjach od sprzedawcy - a nie mam powodów, żeby im nie
wierzyć. Chcesz, to Ci dam namiar na priv na człowieka i sam się wypytasz co
i jak.

[ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna.        ]
[                                                          (Burt Reynolds) ]