Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Producent dysków SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Producent dysków SSD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 11 May 2016 09:15:47 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 May 2016 18:09:43 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <ngt148$6o7$1@usenet.news.interia.pl>
 od "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>  :
>Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup
>
>Wolę dysk kupić np. morele.net, x-kom, komputronik, sferis.
>Znając moje szczęście szybko padnie i nie chcę się bawić w odsyłanie paczkami.
>Niestety patrząc na morele wszystkie mają 3 letnią gwarancję. Wszystkie mają
>kości TLC.

Nie wszystkie, Fury 240 ma MLC i spore TBW - 641GiB - trudno będzie go
zajechać, chyba, że się zepsuje wcześniej z innych powodów.
Nie jest zbyt szybki, ale do modernizacji starego laptopa ujdzie.