Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co to jest inwerter (Acer E510)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co to jest inwerter (Acer E510)
From: platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
Date: Fri, 06 May 2016 12:56:06 +0200
dzieki, dorwałem się do tego laptopa wcześniej,
ma taki klawisz Fn+F5... po jego naciśnięciu raz się podświetlenie włączało, a raz wyłączało... ale tylko kilka razy... teraz jest cały czarny... chociaż jak się ten klawisz wciska to lampy jakby tak "błyskają" przez chwilę...

w tym laptopie był już raz wymieniany inwerter podobno,
i to pomogło kiedyć, ale znów się zchrzaniło...

czy mógłbyś mi powiedzieć jak wymienia się ten inwerter?

P.S.
przy okazji jakby Ktoś chciał sie przyłączyć do mojego projektu:
http://e-serwis.org/ to zapraszam, najbardziej cenię fotki podesłane z naprawy!