Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka drukarka? Najchętniej stara

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka drukarka? Najchętniej stara
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 9 Apr 2016 23:26:54 +0200
W dniu 2016-04-09 o 21:57, Chris pisze:
W dniu 2016-04-09 o 16:12, Animka pisze:
W dniu 2016-04-08 o 13:29, Chris pisze:
W dniu 2016-04-08 o 13:01, ToMasz pisze:
A może jednak kupić coś nowego, ale czy któryś producent oferuje.... 5
lat gwarancji? Albo tanie części zamienne? No i oczywiście tanie
tusze....
Drukarka musi mieć usb, drukować w kolorze, tanie tusze, może mieć
skaner, wifi, to drugorzędna sprawa.

Ja kupiłem taką i jestem zadowolony, ma wszystko czego nie potrzebujesz.

http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-3w1-mg3550-duplex-wifi-skaner-i6087707128.html

Oddałam z darmo przez serwis ogłoszeniowy. Zablokowala się. Szkoda
pieniędzy na serwis naprawczy.
Parę kartek cholera wydrukuje i tuszu brak (nawet nowe oryginały).

Jak by to powiedzieć, pierdolisz jak zawsze ale jesteś z tego znana że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Ty pierdolisz. Drukarka miała roczek i miesiąc bodajże. Prowadnice tuszu się zablokowały, stanęły. Gdybym znała sztuczki serwisowe to może bym ją uruchomiła. W serwisie łaskawie powiedzieli, żebym przywiozła. Wezmą 40 zł. Gdzies potem wyczytałam, że 40 zł to serwisy biorą za otwarcie obudowy. Poza tym byłam po operacji kręgosłupa i nawet do taksówki bym jej nie mogła zanieść. Nawet jakby przywrócili sprawność tej drukarki to musiałabym kupić nowy oryginalny tusz (czarny to ok.80 zł), bo nowy kolorowy miałam. Byłam zdesperowana, potrzebna mi była sprawna drukarka i kupilam HP. Tę canon (jak nowiutka!) odebrał za darmo z mojego mieszkania jakiś facet, który chyba w jakimś serwisie pracuje i wie co jest grane. Był szalenie zadowolony z takiej frajdy- darmowej drukareczki. Mnie się kasa nie przelewa, ale po co trzymać w domu balast, którego nie można odblokować. Specjalnie ten canon takie niespodzianki robi. Komunikat był, żeby się skontaktować z serwisem. Lepiej kupić inną sprawną drukarkę, którą kurier przywiezie do domu niż się szlajać na drugi koniec miasta po serwisach, szczególnie po operacji. Moja drukareczka HP śmiga jak strzała-szybka. Tuszu (nawet tuszu startowego Setup) mało używa, a drukowalam bardzo dużo. Fakt, że nie powinnam przechwalać, bo nie wiem co będzie jutro, ale tusze OK, od tego pana sprzedawcy. Oryginalnie zapakowane. Zawsze mogę się do nich zwrócić i nie odmówią mi pomocy jakby co :-)

--
animka