Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] komp nie wylacza sie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] komp nie wylacza sie.
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Sat, 9 Apr 2016 19:26:11 +0200
Dnia Sat, 09 Apr 2016 17:25:15 +0200, Krystek napisał(a):

> Zabootuj komputer z płyty ratunkowej z Windows (np. Ultimate Boot CD 4
> Win - <http://www.ubcd4win.org/>) i wyedytuj rejestr, zmieniając to, co
> pozmieniałeś, na ustawienia domyślne.
>
> K.

mowimy o jedym wpisie w rejestrze i z wartoscia domyslna czyli
PowerdownAfterShutdown=0 po 'wyjdz...' komp restartowal.

jak w poradzie:
http://www.forum.tweaks.pl/Komputer-nie-chce-sie-wylaczyc-Poradnik-t26451/

z PowerdownAfterShutdown=1 przynajmniej nie restartuje.

moze sprobuje z tunexp, jak ktos w necie podpowiada...

moze byc, ze to jakas zworka na plycie glownej?

--
jg