Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] system widzi płytę raz na 10 razy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] system widzi płytę raz na 10 razy
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 08 Apr 2016 14:19:59 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 7 Apr 2016 00:13:52 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <57058a1e$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
od BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>  :

>Ja wiem, że taka sygnatura może być deczko irytująca, ale zdumiewa mnie,
>że tak często ludziska dają temu wyraz, i to w dość ostrych słowach
>(czasami).

Informowanie o wersji antywira i wersji bazy tego antywira(dodaje w
nagłówkach) jest conajmniej nierozsądne, przykładowo:
https://www.blackhat.com/presentations/bh-europe-08/Feng-Xue/Whitepaper/bh-eu-08-xue-WP.pdf
Dodatkowo może to stwarzać wrażenie, że w danej wiadomości nie ma
wirusów,(ten nagłówek może sobie każdy wstawić sam).
W rzeczywistości jest to reklama.