Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] program do oglądania tv z anteny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] program do oglądania tv z anteny
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 18 Mar 2016 12:56:26 +0100

> Fajno że znalazłeś o co ci chodzi. Ale ja mam pytanko. Otóż, wg. mnie do
> odbioru DVB-T  służy telewizor + antena (może być zaokienna :) A
> telewizor nie wymaga żadnych programów. Po co ci więc program?

Nie każdy ma telewizor, a nawet jak ma, to nie każdy umożliwia nagrywanie programów, a nawet jak umożliwia, to niekoniecznie te nagrania da się przenieść na inne urządzenia. Też czasami zachodzi potrzeba strumieniowania obrazu na inne urządzenia, które nie mają możliwości odbioru DVBT, w kompie możesz sobie ustawić niemal dowolnej wielkości tzw "time shift" czyli bufora, np musimy gdzieś wyjść, wciskamy pauzę, wychodzimy, wracamy, odpauzujemy i oglądamy dalej.

Używałem tego do telewizji satelitarnej jakieś 15 lat temu i już wtedy miałem takie możliwości, jakie obecnie mają tunery z dyskiem.