Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] router do domowej sieci - wifi, vpn, gigabit

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] router do domowej sieci - wifi, vpn, gigabit
From: radxcell <spamboks@odwa.peel>
Date: Mon, 7 Mar 2016 14:35:20 +0100
On 04.03.2016 11:40, Jakub "mick3y" Mikusek wrote:
czy możecie polecić router do wpięcia do domowej sieci za routerem
dostawcy tak aby:
- ładnie maskował mi urządzenia;
Co dokładnie przez to rozumiesz?

Żeby operator widział jedno urządzenie za routerem.
Wiem, że da się zajrzeć w pakiety i sprawdzić, że jest ich więcej, ale bardziej zależy mi na tym, żeby było to trochę trudniejsze.

Tak samo jak z VPNem - nie da się całkowicie uniemożliwić podsłuchu, ale staje się to trochę trudniejsze.

Osobiście mam bardzo dobre doświadczenia z Mikrotikami:
http://routerboard.com/RB962UiGS-5HacT2HnT
http://routerboard.com/RB951G-2HnD
http://routerboard.com/RB2011UiAS-2HnD-IN

Dzięki, nie znałem tej firmy, a piszą o nich naprawdę dobrze. Nie są to wprawdzie d-linki po 100 zł, ale zapewne coś za coś :)

p<rdx
--
spamboks (na) o dwa peel