Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 2 Mar 2016 23:59:00 +0100
Proces Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> zwrócił błąd:

> No niestety - jeżeli nie stosować cracków, to masz do wyboru: Steam i co
> jakiś czas weryfikacja online, lub płyta w napędzie.
>
> Nie wiem, jak w przypadku Alien Shooter 2,[...]

Trochę już za późno w tym konkretnym przypadku (z miesiąc od postu), ale
zawsze warto sprawdzić na GOGu, i to jest trzecia opcja do wyboru.
Akurat Alien Shooter 2 jest na GOGu, i nie wymaga ani bycia online (po
ściągnięciu), ani (oczywiście) płyty. Poza tym w polskich warunkach to
Steam jest zwykle droższy, choć akurat nie w tym wypadku (ale różnica
jest 40 eurocentów).

Ja lubię GOGa właśnie za to, że jak się kupuje program, to się go ma, a
nie wynajmuje. Masz też 30 dni na "zwrócenie" gry jeśli nie działa,
Steam daje bodajże 2 tygodnie i max. 2 godziny grania, i to od całkiem
niedawna.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

  • Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD, Saiko Kila <=