Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesory
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Mon, 22 Feb 2016 19:56:30 +0100
W dniu 2016-02-22 o 19:18, smokeustachy@gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 18:55:59 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2016-02-22 o 17:00, smokeustachy@gmail.com pisze:
Nigdzie. Kolega trochę zaczął bujać w obłokach.

Kto mówi o nowych?

Już zaczęło mi się burzyć moje postrzeganie świata ;-) po przeczytaniu
tych postów a tu się okazuje że to tylko bujanie w obłokach :-)
Czego jak czego ale HD (zwłaszcza na magazyn) nie kupiłbym używanego
nawet za 40 zł. Nie gromadzę złomu.
Raz że HD zazwyczaj spowalnia całą resztę, jest wąskim gardłem. Dlatego
nowy będzie szybszy=lepszy.
Dwa że HD są urządzeniami mechanicznymi które muszą się psuć a
producenci jeszcze dokładają jak wiadomo tu swoje trzy grosze ;-)

Reszta gratów potrafi służyć latami. A mimo to warto mieć nowszy=lepszy
zasilacz :-)

Co będzie spowalniał jak będzie leżał w szafce?
10 płytek DVD daje 44 giga i kosztuje ok 10 zł czyli za 50 zł mam 2220 giga w
płytkach.
500 giga to jest 80 płytek i się  robią z tego setki i tysiące.

Tak jak pisałem Za piśdziesiąt masz dopiero 220GB na płytkach,
a za 6 x piśdizesiąt masz 2TB na dysku (a nie 1,32TB na płytkach).
http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/13982815

miab