Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laserowa mysz na czarnym stole.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laserowa mysz na czarnym stole.
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 22 Feb 2016 18:15:20 +0100
W dniu 2016-02-22 o 14:54, Bolko pisze:
Roczna mysz laserową HP na czarnym stole czasami szaleje. Co robię
źle że lepiej mi się pracuje touchpadem niż z myszą która jest do
tego dedykowana. Czarny stół jest problemem czy z mysza kwestia?

Winne mogą być różne rzeczy, multum. No ale jeśli sam podejrzewasz, że to kwestia podłoża, no to popróbuj dać jakąś podkładkę, choćby kartkę papieru. A jeśli coś tam wskazuje na samą mysz, to podaj, co to za model, będzie łatwiej "konsultować". Np moja bezprzewodowa zaczyna fiksować, gdy ma słabą baterię.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!