Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Fri, 19 Feb 2016 09:07:43 +0100
[...]

I oferta ktora wydaje sie, ze przebija pozostale: MS Office 365 do
uzytku domowego na rok z chmura 1 TB za ok. 200 PLN/rok lub 300
PLN/rok(5 kont, kazde po 1 TB). Do tego dochodzi 60 minut na
Skype/m-c/konto. http://www.ceneo.pl/21518206 Na stronie MS drozej
429,99 PLN/rok lub  42,99/m-c ale mozna kupic w sklepie "niezaleznym"
gdzie jest taniej. Pytanie tylko jak to jest po roku z przedluzeniem
licencji. Czy mozna kupic taka wersje za 300 PLN w sklepie i podpiac pod
swoje konto czy trzba juz tylko bezposrednio w MS? Czy Office365 to
sensowny wybor jezeli chce sie wlasciwie wykorzystac tylko dysk? Bo jest
tanszy niz 2 konkurencyjne oferty a do tego moglbym 4 konta rozdac innym
domownikom.

Dwa tygodnie temu robiłem właśnie taką akcje.
Poszedłem do sklepu, kupiłem nowe pudełko z
Microsoft Office 365 Home Premium (kod producenta 6GQ-00173)
i zalogowałem się na https://stores.office.com/myaccount/home.aspx
Tam w sekcji "Zarządzaj kontem" jest opcja Renew,
gdy ją wybierzesz to znajdują się tam dwie opcje planów abonamentowych,
oraz pod spodem, link za pomocą którego przechodzisz na stronę
na której wpisujesz swój nowy klucz.
Po wpisaniu klucza aktywność konta przedłuża się o kolejne 365 dni

Moze ktos poleca jednak cos innego?

Jeśli chodzi o inne rozwiązanie.
Kolega z pokoju obok kupił ostatnio
na Amazonie opcje "Unlimited Everything"
https://www.amazon.com/clouddrive/unlimited
Nieograniczoną przestrzeń dyskową za $59.99 rocznie
na Amazon CloudDrive.

--
Robert