Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z wifi w win10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z wifi w win10
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Thu, 18 Feb 2016 19:09:15 +0100
W dniu 2016-02-13 o 23:03, marfi pisze:
Użytkownik "Mariusz" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości
news:56bf75d1$0$699$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "dziwne pytania" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:n9no7d$i0v$1@node2.news.atman.pl...
nie chce mi się łączyć laptop z win 10 do apka...
Zainstaluj win 11 tam wszystko działa ...
Nie instaluj win11!!! Zainstalowałem i wyświetlanie z monitora
przełączyło mi na zasilacz.

W przypadku wyrobów japońskich to problem znany, i szeroko
udokumentowany, oni tak mają, że w swych różnorodnych produktach dodają
coraz to nowe bajery, i mnożą wielofunkcyjność. Jeśli Ci ten obraz
pomimo Twoich zabiegów - nie chce wrócić na monitor, to musisz
zainstalować najnowsze wersje sterowników do zasilacza, dedykowanych do
Windows 11.
Tylko upewnij się, że są podpisane cyfrowo! Bo zdarzają się podróbki, z
Chin...

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!