Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz Bluetooth

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz Bluetooth
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 14 Feb 2016 21:37:24 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 14 Feb 2016 21:23:38 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <56c0e24a$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
od JaNus <bez@adresu>  :

>Ale chyba dopiero w BT-4? We wcześniejszych wersjach to raczej
>niekoniecznie...

Google zeznaje, że siedem aktywnych na 255, nieaktywne są "parked":
https://en.wikipedia.org/wiki/Piconet
"A piconet is a computer network which links a wireless user group of
devices using Bluetooth technology protocols. A piconet consists of
two or more devices occupying the same physical channel (synchronized
to a common clock and hopping sequence). It allows one master device
to interconnect with up to seven active slave devices. Up to 255
further slave devices can be inactive, or parked, which the master
device can bring into active status at any time, but an active station
must go into parked first."
Nic nie znalazłem o wersjach, ale zbyt dokładnie nie szukałem.