Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zaginął obraz z monitora. W10. Tryb awaryjny(?)
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 09:41:37 +0000 (UTC)
W artykule <56c37b61$0$22841$65785112@news.neostrada.pl> JaNus napisal(a):

> Czy ja nie mam przypadkiem jakiegoś déjÓ vu?

O "déjÓ vu" nic nie wiem.

> Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, że to już było, parę dni temu, i nawet
> parę odpowiedzi padło, a i ja pod-suflowałem jedną...
Nie wyświetliła sie (mnie) chyba.

Tak.

Zamieściłem na grupie ms-news.pl.windowsxp.sprzetXP-sprzęt.Grupa nie żyje.
Zamieściłem na grupie pl.comp.os.ms-winnt .Efekt nijaki.

Było kilka innych odpowiedzi. Żadna w temacie.

Zawiazała sie dyskusja o wyższości linuksa nad windows, lub odwrotnie.
Ani o trybie aw ani o przywróceniu obrazu na monitor ni słowa.
Może przeoczyłem meritum?? Proszę wiec o link.

Postanowiłem szczęścia poszukać tu.

--
Pozdr. Z_D

---