Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obraz z PC za TV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obraz z PC za TV
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Mon, 15 Feb 2016 21:22:43 -0000 (UTC)
Dnia Mon, 15 Feb 2016 21:49:35 +0100, JaNus napisał(a):

> Ale i Ty nie jesteś bez winy.

Ja mam wiele wad, ale jak przychodzę po prośbie, nie próbuję się
wywyższać.

> Miumiu zapewne nie zadeklarował
> tego w sposób "jawny", a jedynie "dorozumiany", a marsjański czytnik
> poszukuje owej informacji podanej wprost. No ale takie niuanse jednak
> trochę utrudniają życie, więc miumiu powinien nie tylko jakiegoś (chyba
> dotąd był on prawidłowy) zestawu używać, ale i go w odpowiednim miejscu
> zadeklarować.

Zgoda w 100%. Niemniej jasno stoi w netykiecie i różnych takich, by to
deklarować. Domyślnie używane jest zdaje się ISO-8859-1 i nie każdy
program ma opcję ustawienia własnego domyślnego zestawu.

Miumiu po prostu nie skonfigurował OE. Nie sądziłem, że to napiszę w 2016
roku. :O

„Mój” program ma kilka wad (m.in. tę) ale ma też wiele zalet, które
czynią go lepszym od kilku innych, których używałem wcześniej. :)

Howgh.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin