Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 7 Jan 2016 13:19:35 +0100
> telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube odtwarza w
> max 360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo
> samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo
> (chociaz jako tv i odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic, w tej cenie
> nie ma chyba zadnej konkurencji)
> co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
> korzystac ze skype?

Mam dwa pytania:
* TV po ethernecie, czy po wi-fi?
* Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczości
(powiedzmy od 720 p w górę)?
W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleźć - mam na
myśli YT jako aplikację SmartTV, a nie wchodzenie na YT.com przez przegladarkę
co owszem działa, ale jest mocno upierdliwe)
Z kolei w tunerze Ariva 253 niby jest w menu opcja 720, ale i tak nie działa
(wyszukuje wszystko).