Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co szybszego od AMD A4-3400 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co szybszego od AMD A4-3400 ?
From: Radek D <radek997@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 24 Jan 2016 22:16:26 +0100

popatrz:
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+A4-3400+APU
Jeśli dobry procek wylosowałem, to wszystko  jest od niego szybsze.
nie wiem skąd wziąłeś ten procek, ale jest wyjątkowo wolny.

Wszystko się zgadza tylko w tym zestawieniu jest pomieszanie z poplątaniem.
Są i CPU z 200zł i za 2000zł, na różne podstawki i z dość dużego przedziału czasowego (Q6600 miałem jakieś 7-8 lat temu).

Problemem jest to, że MoBo jakie mam jest na Socket FM1 - nie produkowany od jakichś 5lat - i do tego muszę dobrać procesor.
Tylko nie wiem czy jest sens wydawać na to kasy czy lepiej GPU/SSD.