Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka stacja dokująca do dysków na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka stacja dokująca do dysków na USB
From: z <z@z.pl>
Date: Sat, 9 Jan 2016 16:03:54 +0100
czy Ktoś tu może powiedzieć coś o stacjach dokujących usb dla dysków?
chodzi mi o to, jaki kupić, żeby spierdalający się zasilacz nie
uszkodził dysku? mam same złe doświadczenia, kupiłem kiedyś adapter
S/PATA na USB zjarał się zasilacz, kupiełem stację dokującą, zjarał się
zasilacz, do tego uszkodził mi się dysk mimo, że wtedy zasilacz działał...

Używam od kilku lat stacji uniteka. Faktycznie miałem problem z zasilaniem ale chodziło o zrypaną wtyczkę.
Logilink dwu napędowy działa bez zarzutu.