Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cicha klawiatura do peceta (USB)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cicha klawiatura do peceta (USB)
From: Qlfon <rav@life.pl>
Date: Tue, 5 Jan 2016 00:25:59 +0100
W dniu 2016-01-04 o 12:43, Pszemol pisze:

Na czym polega jej magia cichości?
Czy tak jak Iluminator polecany przez Romana,
to jest klawiatura typu laptopowego, o krotkim skoku?

Tak, UltraX Flat to klawiaturka membranowa w typie laptopowym. Niestety moja wyzionęła ducha po zalaniu Colą ale wyszperałem A4 Techa KV-300H. Podobna do UltraX ale bez klawiszy multimedialnych. Szczerze mówiąc to mi ich trochę brakuje po latach spędzonych z dwiema UltraX Flat.

--
Qlfon, Lublin