Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] rac?Re: skąd windows 10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] rac?Re: skąd windows 10?
From: platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
Date: Tue, 29 Dec 2015 22:49:26 +0100
W dniu 2015-12-29 o 21:04, Robert Winkler pisze:
W dniu 29.12.2015 o 20:40, platformowe głupki pisze:
wypisuje mi na stronie ms, że mam za stary windows i nie da się na nim
sciągnąc pliku iso i nagrać na płytę... może Ktoś wie gdzie leży
instalaka win 10 64 pl pro?

Jeśli program pobrany ze strony
https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10
nie pozwala ci na stworzenie ISO
to oznacza to między innymi, iż twój system jest zbyt stary
abyś mógł skorzystać z prawa do darmowej aktualizacji.
Samo ISO bez klucza, do niczego ci się nie przyda.

Jeśli chcesz używać Windows 10 jako systemu do pracy
to nie pozostaje ci nic innego jak wejść do sklepu:
http://www.microsoftstore.com/store/mseea1/pl_PL/pdp/Windows-10-Home/productID.320428400

i wybrać jedną z 3 opcji Kup Windows 10

Jeśli jednak chcesz tylko przetestować nowy system,
to tak jak wszyscy inni, możesz zarejestrować się na stronie:
https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-windows-10-enterprise
i pobrać 90-dniową wersje testową
najbardziej rozbudowanej wersji systemu.

czyli skad pobrac????