Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komp z P4 a kość RAM 2GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komp z P4 a kość RAM 2GB
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Sun, 20 Dec 2015 22:43:45 +0100
Póki jeszcze czasem jest powód aby go włączyć, to dla lekkiego zwiększenia mocy, włożyłem do tego kompa taką właśnie pamięć. Ale patrzę, a przybyło jej tylko... 1 Giga. No tak, pomyślałem, dotarłem do granicy "przestrzeni adresowej" (czy to CPU, czy też płyty? Może ktoś podpowie!)

No to wyjąłem wszystkie inne kości, odpalam maszynę, a ona: RAMu 1GB! Daltego proszę o wyjaśnienie tych, co wiedzą lepiej: czy mam sądzić, że kość jest walnięta? Chyba nie, bo mam takie dwie, identyczne. I obydwie dają takie same objawy. No to może jakieś oszustwo? Tego wykluczyć nie mogę, bo nie mam jakiegoś bardziej kumatego kompa na ten sam rozmiar listwy z RAM-em.

Pytanie zasadniczo brzmi: czy może być tak, że pamięć jest OK. i ma faktycznie 2GB, ale komputer wymaga kości co najwyżej jednogigowych?
--
 Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
   -   rób to dobrze!"