Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Mon, 7 Dec 2015 17:00:25 +0000 (UTC)
Użytkownik Kamil nospam@tlen.pl ...

> Kilkakrotnie??? Zuzycie energii mniejsze o 10%. Konwersja 1 GB pliku
> mp4 do divixa na PIV 3 GHz - 60 min, na E6600 55 min. Napisz może w
> czym jest ta kilkukrotna lepszość.

Nie wiem skąd takie dane - przesiadłem ostatnio mame z leciwego PiV na
poleasingowego c2d (nie pamietam dokładnie jakiego ale z tych szybszych w
poleasingowcach) - wzrost przyjemnosci z uzytkowniaa bezdyskusyjny.
Całosc kosztowała mnie ok 500zł razem z dyskiem ssd.
Na własnych nerwach nie warto oszczedzac...