Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Wed, 2 Dec 2015 23:14:34 +0000
On 02/12/2015 21:57, Paweł wrote:
Duplex po to, że zwyczajnie lubię wygodę. Owszem w większości przypadków
drukuję kilka pojedynczych stron, ale nie raz zdarzało mi się już
wydrukować jakąś broszurę czy innego pdfa, które drukowałem w formie
książeczki. Natomiast reczne przekładanie kartek średnio mi pasuje, bo
nigdy nie wiem w jakiej kolejności powinienem kartki przekładać, i która
strona jest aktualnie zadrukowywana.

Przeważnie przekłada się raz, do tego wyświetlane jest okienko z informacją jak to zrobić - często z obrazkiem. [???] Do tego w każdej (bez duplexu) drukarce zadrukowywana jest zawsze ta sama strona, albo dolna, albo górna - wystarczy zapamiętać. [???]
:O
--