Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] skąd windows 10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] skąd windows 10?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 30 Dec 2015 15:48:22 +0100
W dniu 2015-12-30 o 13:18, TurboPascal pisze:
W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 użytkownik platformowe głupki
napisał:

gdzie leży instalaka win 10 64 pl pro?

coś mnie tknęło i podejrzałem tzw. oryginał
jego wiadomości:

Oniemiałem. To chyba jakaś prowokacja. Funkcjonariusz "Pirates
Software LTD.", działający w dodatku chyba pod przykryciem, w
niedwuznaczny sposób próbuje ustalić, gdzie udostępniane są pirackie
wersje. Dyskutancie "Platformowe głupki" - oczekujemy na
wyjaśnienia.

No to chyba już nie można mieć żadnych wątpliwości: PG to jest szpieg z krainy deszczowców! Agent, i to nie podwójny, ale... wielokrotnego użycia!