Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] antywir zawiesza Wi-Fi?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] antywir zawiesza Wi-Fi?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 18 Dec 2015 01:23:35 +0100
W dniu 2015-12-17 o 18:28,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą JaNus
naskrobał(a):

Czy to możliwe, że jego firewall coś kaszani w transmisji?

I zapewne okres testowej wersji już się skończył? No niestety tak
działa ta wersja z firewallem.

Nie, dopiero co ten trial sobie zainstalowałem, w zgodzie ze wszystkimi regułami "nadawcy" triala. Zresztą w topic'owym poście napisałem wyraźnie:
> "od kilku dni"
A poza tym zbieżność może być przypadkowa, bo np. obciążenie domowego Wi-Fi chyba wzrosło też mniej więcej w tym terminie... A może to wina "słabującego" zasilacza w kompie dotkniętym ową przypadłością? Będę chyba musiał pomierzyć napięcia.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!