Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Wed, 9 Dec 2015 15:06:54 +0100
"Kamil" <nospam@tlen.pl> wrote in message news:n48c0o$7bl$2@speranza.aioe.org...
Ty podajesz do wierzenia teksty pochwalne producentów i dystrybutorów, a ja piszę o faktach. Przerzuciłem w czasach PIII kilkadziesiąt komputerów i stwierdzam, że Athlony były znacznie lepsze. Wydajnościa biły na głowę PIII.

http://www.anandtech.com/show/355/15

te twoje bicie na glowe to *w*porywach* do 20% zegar w zegar w grach

jednoczesnie 4 razy wieksza wydajnosc c2d w porownaniu do p4
to "w porywach 15%" bo uczepiles sie konwersji plikow multimedialnych
zabytkowym oprogramowaniem przez emerytke

To  zmieniło sie na korzyść Intela dopiero od PIV. I to wszystko.

niespecjalnie, netburst to najwieksza porazka tej firmy od czasu
buga fdiv

Q:  How many Pentium designers does it take to screw in a light bulb?
A:  1.99904274017, but that's close enough for non-technical people.

--
http://db.org.pl/