Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zasilacza do lapka - zamienny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zasilacza do lapka - zamienny
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 08 Dec 2015 14:08:16 GMT
Witaj m4rkiz, 08 gru 2015 w news:n46bb6$anl$1$m4rkiz@news.chmurka.net
napisałeś/aś:

> "pueblo" <nomail@nomail.pl> wrote in message
>
> zalezy co sie stalo, jezeli kabel masz dobry i wiesz z ktorej strony
> trzymac lutownice to kupuj dowolny firmowy zasilacz o odpowiednim
> napieciu i nie mniejszym pradzie i przekladaj kabel
>
> ew. szukaj pasujacego uzywanego oryginalnego

Sprawa zdalna, gdybym miał fizyczny dostęp, to bym kombinował. Kupiłem
używany firmowy, większej mocy z 3 miesięczną gwarancją - zobaczymy.
Podejrzewałem, że z niską ceną za nowy pewnie idzie w parze niska jakość,
ale z drugiej strony, to jest żadna technologia, więc może jednak da się
AD 2015 zrobić przyzwity zasilacz w niskiej cenie. W każdym razie się nie
przekonam. Nie reklamuję tu nikogo, ale wybierałem między używanym a taką
nówką - dają 2 lata gwarancji door to door. Niesamowite. Może mają duże
zniżki u Chińczyka...
http://allegro.pl/zasilacz-ladowarka-do-toshiba-asus-lenovo-90w-19v-
i5786447292.html