Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Klawisze funkcyjne w Asusie Eee PC 901

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Klawisze funkcyjne w Asusie Eee PC 901
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Fri, 4 Dec 2015 23:46:27 +0100
Zmodyfikowałem ostatnio swojego Asusa Eee PC 901. Zwiększyłem RAM do
2GB, wymieniłem kartę WiFi na model obsługujący WPA2 i (co
najważniejsze) zainstalowałem SSD KingSpec 64GB, co pozwoliło mi na
zainstalowanie Windowsa 7.

Problem w tym, że Asus nie wydał nigdy sterowników dla systemu nowszego
niż Win XP. W związku z tym nie mogę korzystać z klawiszy funkcyjnych,
które oferowały kilka dość wygodnych funkcji (szybka zmiana
rozdzielczości/konfiguracji ekranu, wyłączanie modułów bezprzewodowych).
Czy idzie się do nich dostać w jakiś inny sposób?