Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor jaki parametry brać pod uwagę ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor jaki parametry brać pod uwagę ?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 02 Dec 2015 15:26:16 +0100
Bolko pisze tak:

> Na ale z drugiej strony jeśli teraz mam C2D 2,15 i przejde na
> Intel(R) Core(tm) i5-3337U 1,8GHz, w trybie TURBO BOOST do 2,7Ghz
> to poczuje się że przesiadłem się do rakiety czy nie?

Możesz nie poczuć rakiety bo "zwykły użytkownik" nie potrafi dobrze
zgrać komponentów systemu. Komp w sklepie komputerowym zawsze będzie
działał płynniej.

Nie znam więc kupiłem najdroższe komponenty (procesor, pamięć) na jakie
mnie było w 2012r stać i jako tako to wyszło ale żeby to była super
rakieta nie powiem. Dziś bym kupił i7.

Coś jak z samochodami. Chcesz jeździć w trasy i spokojnie utrzymywać
prędkość 140km/h szukaj samochodu który ma prędkość max 200km/h

--
Prostakom jest łatwiej w życiu.