Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki cichy zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki cichy zasilacz?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 30 Nov 2015 19:18:24 +0100
Dnia Mon, 30 Nov 2015 17:41:55 +0100, z napisał(a):

> Rozumiem że Modecom FEEL III-350W
> www.ceneo.pl/615803#tab=spec
> nie posiada tej regulacji obrotów?
IMO nie.

> http://www.x-kom.pl/p/204689-zasilacz-komputerowy-silentiumpc-vero-l1-500w-v2.html
> Będzie ciszej?
Ten ma, można przeczytać w opisie.

> Bo z chłodzenia tej firmy jestem bardzo zadowolony:
> http://www.x-kom.pl/p/149641-chlodzenie-do-procesora-silentiumpc-spartan-pro-he924-775-1155-1156-939-am3.html
Z mojego doświadczenia wynika że podobny radiator do tego z obrazka
wystarcza do mocy procka 60W zupełnie bez wiatraka (sam podobny mam dla
C2D, obudowy midi i zasilacza z wiatrakiem w dnie). Zaryzykowałbym tezę
że wystarczyłby nawet do 80W, aczkolwiek należało by zrobić próbę. Sporo
zależy od wzajemnego ustawienia elementów składowych kompa w obudowie i
od dróg przepływu powietrza.

--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.