Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy C2D ma sens cz 2 (update reszty komponentów)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy C2D ma sens cz 2 (update reszty komponentów)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 20 Nov 2015 12:09:04 +0100
Dnia Fri, 20 Nov 2015 00:50:30 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):

> Witam
> Tydzień temu kupiłem siostrze używanego C2D za 500 zł.
> 4GB ramu.
> Ma socket 1150 wiec jak ceny spadną to może się i kupi się kiedyś jakiś I5.

Core 2 Duo na socket 1150? Przepraszam, że co?

> Dysk też jest fajny bo ma 7200obr/min wiec nie jest źle

No przyjemniejszy jest 7200 rpm, niż 5400. To fakt. Ale cudów tu nie ma.

> Zastanawia mnie tylko jedna rzecz.
> Na dysku jest napisane że to SATA1 więc zastanawiam się
> czy plan był dobry?

Socket 1150 i SATA1? W jakiej rzeczywistości?

> Bo za rok albo dwa okaże się że to jest wąskie gardło.
> Komp jest dell wiec nie wiem jaka jest płyta główna.
> Można to jakoś sprawdzić?

Można. CPU-Z, HWiNFO. Tymi programami sprawdzisz konfigurację. Na razie to
opowiadasz jakieś bajki.

> I druga kwestia dołożyć jeszcze 4GB Ramu?
> Zastosowanie office + FB.

RAMu nigdy nie jest zbyt dużo. :)

[ Kłamstwo to wina dwóch osób. Jedna mówi, druga słucha.                   ]
[                                                          (Homer Simpson) ]