Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Waunki dla Googel Earth?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Waunki dla Googel Earth?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 07 Nov 2015 14:29:59 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 7 Nov 2015 02:00:20 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <n1jif8$ron$1@usenet.news.interia.pl>
 od Adam <a.g@poczta.onet.pl>  :

>Nie sprawdzałem ostatniej wersji, ale jak do tej pory, to wszystko
>wskazywało na to, iż Google Earth (jako program) nie korzysta z silnika
>przeglądarki. Chyba nawet nie renderuje, tylko wprost wyświetla grafikę
>w swoim interfejsie.
>
>Oczywiście mówię o programie Google Earth, a nie o stronie Google Earth.

Google Earth korzysta z DirectX lub OpenGL, w programie jest możliwość
przełączenia tego.
Na kadłubie Dell E4300 (bez wyświetlacza, Windows XP, 4G Ram,procesor
SP9400 2.5 Ghz) z dołączonym monitorem 1920x1080 czasem laguje, ale
korzystać można bez kłopotów
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."