Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Asus p7p55d i jej pci-e

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Asus p7p55d i jej pci-e
From: RD <rd@grupy.com1>
Date: Fri, 6 Nov 2015 13:47:16 +0100
Witajcie,

Mam płytę ASUS P7P55D, która posiada onboard:

1 x gniazda PCIe 2.0 x16 (single at x16)
1 x PCI Express 2.0 x16 slots (@x4 mode, 2.5GT/s)
2 x PCI Express 2.0 x1 (2.5GT/s)
3 x PCI

próbuję uruchomić na niej kartę:
http://www.intel.com/support/network/adapter/1000vtquad/sb/CS-029502.htm

i tak:

Po włożeniu w port pierwszy x16 - zasilacz startuje i zaraz wyłącza się.
Po włożeniu w drugi port - komputer startuje, ale nawet BIOS nie startuje / brak POST.

Pytanie mam takie: czy w ten port x16 w tej płycie można w ogóle włożyć cokolwiek innego niż grafikę? Karta graficzna sprawdzona działa.

Nie, nie sprawdzałem jeszcze karty sieciowej w innym złączu PCIe, będę mógł to zrobić dopiero dzisiaj wieczorem.

  • [PECET] Asus p7p55d i jej pci-e, RD <=