Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 6 Nov 2015 08:12:22 +0100
"Adam" <a.g@poczta.onet.pl> wrote in message news:n1ds6s$5c6$1@usenet.news.interia.pl...
Witajcie.
Natknąłem się na dziwny (dla mnie) wynalazek: MANHATTAN 161718
Jest to hub 24xUSB2 + 4xUSB3.
Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów. Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki prądowe.
Do czego taki "jeż" może być przydatny?

jezeli maja wylaczanie guziczkiem to po prostu jako miejsce
przechowywania wszelakich urzadzen na usb (pendrive, modem 3g,
czytniki kart, oraz bardziej zaawansowane wynalazki) -
po co trzymac w szufladzie czy bog wie gdzie skoro naciskasz
guzik i dziala

a kable - drukarka, aparat i po dwa mini i micro mozna miec
podpiete i w zasiegu reki caly czas

to nie jest zwykly hub wiec nie jest dedykowany dla zwyklego
uzytkownika ktory to raz na miesiac zdjecia z imienin zrzuci
z aparatu na pendrive

--
http://db.org.pl/