Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Waunki dla Googel Earth?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Waunki dla Googel Earth?
From: "Marian" <Marian@SERWER.pl>
Date: Thu, 5 Nov 2015 16:07:28 +0100
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości
saqm3b17vao7596d15ue21a07dng6gqunb@4ax.com">news:saqm3b17vao7596d15ue21a07dng6gqunb@4ax.com...

> np procesor i5, ram 3.75GB, system xp sp3, net 60Mbps daje radę

A co z grafiką?

Jpga wyświetli każda.

Chociaż ja mam wrażenie, że Google limituje prędkość zdjęć, by userzy nie
zajechali jej serwerów.

W każdym bądź razie na każdej maszynie działa tak sobie :)
U mnie też tak sobie, ale myślałem, że mój komputer jest za słaby.
PiteR napisał, że wszyscy korzystają z Google Earth.
I nie przeszkadza im, że "działa tak sobie"?

Maria