Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrajw "tytlko do odczytu"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrajw "tytlko do odczytu"
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 29 Oct 2015 11:56:38 +0000 (UTC)
Dnia 29.10.2015 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

> Całkiem niespodziewanie i bez mojej pomocy mój pen Toshiba 8 GB zrobił
> się "tylko do odczytu".  Jak mu to wyperswadować? Sformatować?

Jak się da, pewnikiem mu się padło.
https://www.quora.com/How-do-I-fix-my-micro-SD-card-that-became-a-read-only-memory-card

Do utylizacji. Nowy tej wielkości kupisz za kilka złotych.

Mnie tak zeszła karta microsd niedługo po zakupie.
Ale jak tu oddać do reklamacji ze stadem swoich fotek,
których nie można skasować? ;-)

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.