Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pico PSU - czy to jest coś sensownego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pico PSU - czy to jest coś sensownego?
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Fri, 9 Oct 2015 18:07:37 +0100
On 09/10/2015 17:45, JaceK wrote:
Chciałbym zasilić płytę z atomem, dyskami, pamięcią. Znalazłem takie
cudo: http://allegro.pl/i5703198494.html

Czy da radę udźwignąć sprzęt? Nie spali się ot tak po prostu lub nie
spali mi sprzętu? Chińszczyzna, której można zaufać czy badziew? Jakie
są Wasze doświadczenia z takimi ustrojstwami?

Da radę. Złożyłem już kilka "maluchów" z podobnym sprzętem. Zasil to tylko jakąś porządną "cegłą" o mocy adekwatnej do tego co podłączysz prócz MoBo.

--