Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lepiej procesor Pentium G630 czy E8400?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lepiej procesor Pentium G630 czy E8400?
From: Podmiot Liryczny <ummagumma@microsoft.com>
Date: Fri, 9 Oct 2015 18:28:37 +0200
W dniu 2015-10-09 o 15:36, zhbick pisze:
Użytkownik "Podmiot Liryczny"  napisał w wiadomości grup

A po co kręcić e 8400 do domowych zastosowań, bez gier?

chociażby po to, by filmy YT móc oglądać w wyższej rozdzielczości, niż
można @default albo robić więcej rzeczy naraz, bez oczekiwania aż CPU
skończy liczyć

Jeden z komputerów w moim otoczeniu chodzi na e 8300. inny na e 8500 a jeszcze inny na e 6850 i jakoś nie zauważyłem, żeby to miało wpływ na jakość filmów yt (w rozdziałce 1920-1200 albo 1680x1050). Pocił się troszkę inny, e 6300, ale po podmianie na 6600 zaczęło jakby szybciej pełzać.

Trzeba pamiętać, że taki poleasingowy komputer trzeba przystosować i wydać co najmniej drugie tyle na pamięć, większy dysk i jakąś rozsądną kartę graficzną, bo jak to ma iść na zintegrowanej (i 2 Gb ramu) to nawet kręcony 8600 nie da rady;)

Przepraszam, że tak się rozpisuję, ale dziś pierwszy raz mam okazję pisać na klawiaturze mechanicznej i tak mnie to jara, że chyba z tego wszystkiego zaraz przepiszę 'Pana Tadeusza' albo insze alboco;)

LP