Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Mam 2 kadlubki po notebookach, co tu swadzic?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Mam 2 kadlubki po notebookach, co tu swadzic?
From: "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl>
Date: Fri, 9 Oct 2015 14:07:31 +0200
Hej;

Tak sie jakos zlozylo, ze znalazlem dwa kadlubki po laptopach w calkiem
dobrym stanie:
Jeden po: pa 3515 (Model ms2242)
Drugi zas po Compal HEL80

Do tego mam w obudwu:
sprawne matryce
pamieci RAM 4x 2GB
procesory (Core 2 duo T7200 2GHz) oraz (AMD Turion X2 RM-72 2.10 GHz 1 MB
cache)
1x HDD 160GB 5400rpm WD green
GPU: GF Go 7600 256RAM
2x naped DVD
plyta glowna tylko Compaq HEL80

Zastanawiam sie nad wymiana plyty w tym HEL80, na cos co obsluzy 64bit (CPU
obsluguje kontroler na plycie nie) i conajmniej 4-6GB RAM oraz dysk SSHD
lub SSD - polecicie cos? Co w ten kadlubek mozna wlozyc? Czy w ogole jest
to oplacalny zabieg po tylu latach?

Drugi komp i pomysl to uruchomienie PA3315 - tylko nie wiem takze jaka
plyte mu zamontowac. Te oryginalne sa ubogie, zintegrowany GPU sie
wysypuje, a calosc moze sluzyc jako grzalka w zimie :D
Jakie plyty wchodza do tego kadluba? Tylko te sprzedawane w zestawie?

Jest tez 3. pomysl, z dwoch zlozyc jednego.
Plyta z ogluga zewnetrznej grafiki + CPU z PA335 + grafika GF Go7600 z
HEL80 itp - co sadzicie? Jakies rady?

Jakie plyty pasuja do w.w. kadlubków ?
--
Pozdrawiam
T.V.

  • [PECET] Mam 2 kadlubki po notebookach, co tu swadzic?, T.V.M1M2M3NMM4 <=