Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [ot] spyware

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [ot] spyware
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 4 Oct 2015 19:29:59 +0200
Użytkownik "platformowe głupki" <testowanije@go2.pl> napisał w
news:muri1t$j7d$1@node1.news.atman.pl ...
: dzięki, słyszałem o adwcleanerze,
: a są jeszcze jakieś inne dobre?
:

Nie mam pojęcia czy wormy doklejające się do przeglądarki - nie są czyszczone
przez taki, czy inny anty-vir, no ale pewnie szukasz darmowego? No to całkiem
dobry jest "Online Scanner Eset" (sam sobie za-googlaj!), acz ma kilka
irytujących mankamentów. Dla mnie wq***ce było to, że nie można zrobić mu
przerwy w skanowaniu, bo po próbie za-pauzowania okazuje się, że zaczyna
robotę... od początku!
No ale producent oferuje też lepsze narzędzia, tyle, że odpłatne...

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak