Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakość druku - tryb szybki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakość druku - tryb szybki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Oct 2015 19:59:17 GMT
Witaj marrgol, 28 maj 2015 w news:mk7gun$fhf$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Zdrowe oko, z odległości "normalnego widzenia", czyli z 30÷40cm bez
> trudu dostrzeże przesunięcie o 0,1mm.  Odległość dysz od papieru
> jest kilka/kilkanaście razy większa.

> Tak by się mogło wydawać, dlatego że wszystkie głowice jadą na
> jednym wózku, tworząc z nim niejako całość.  Ponieważ wózek na ogół
> ma łożyska ślizgowe na końcach, a głowice ustawione są szeregowo
> między nimi, to w przypadku gdy luzy na jednym końcu będą mniejsze,
> przesunięcie dla głowicy znajdującej się najbliżej tego końca będzie
> mniej widoczne, niż dla głowicy na drugim końcu karetki.

Panowie, dziękuję za bardzo profesjonalne odpowiedzi. Co prawda trochę
czasu minęło odkąd o to pytałem. :)
Ostatecznie problem pozostał nierozwiązany. A nierówno drukują się linie
prostopadłe do ruchu karetki. Nawet rozmawiałem o tym potem z
"serwisantem" , który wcześniej wykonał "konserwację" tego plotera i jego
zdaniem taka natura trybu draft i nie ma tam nic do naprawiania.
Chociaż dla mnie to dziwne i z tego co zrozumiałem problem jest raczej
mechaniczny. Na szczęście w drafcie żadko są drukowane kolorowe rzeczy.

  • Re: [PECET] jakość druku - tryb szybki, pueblo <=