Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki HDD do archiwizacji danych

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki HDD do archiwizacji danych
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Mon, 28 Sep 2015 10:06:18 +0200
W dniu 2015-09-27 o 23:00,   (c)RaSz pisze:

: > : >> (...)
: > : >
: A jak ktoś już ma stacje dokującą obsługującą dyski 2,5 i 3,5
: to powoływanie się na mniejsza ilość napięć potrzebną do pracy
: dysku 2,5 nie jest argumentem tylko pokazem bezmyślności.
:

No i po co te przytyki? To Ty nie doczytałeś! Wszak pisałem o tym, że " Też się
przymierzam do kupna kolejnego dysku" — i m.in. w tym właśnie kontekście o
różnych za-i-przeciw, które JA muszę sobie rozważyć. A że żadnej stacji
dokującej jeszcze nie wybrałem, to ilość napięć może mnie skłonić do tego, aby
jednak wybrać 2,5" dysk. Podobnie też kogoś, kto w ten wątek zajrzy jeszcze
prócz nas dwóch...

Ilość napięć nie powinna do niczego skłaniać. Nie napiszę dlaczego bo
uznasz to za kolejny przytyk. Ważne jest do czego ten dysk będzie
służył.
Jeśli jako sprzęt przenośny to ważniejsze będą wymiary i wygra
mniejszy gabarytowo, jeśli jako stacjonarny to gabaryty nie będą
miały znaczenia i wygra mniejsza cena za gigabajt czyli dysk
3,5 cala.

Pozdrawiam