Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chłodzenie CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chłodzenie CPU
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 23 Sep 2015 10:55:04 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 23 Sep 2015 10:14:37 +0200
 doszła do mnie wiadomość <56025f6e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
od Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>  :

>No dyć pisałem, że zmaściłem :D
>Pierwsza myśl - "bardzo zimno" :D
>Drugiej myśli - brak, przycisk "wyślij"

A druga myśl to specjalny wentylator chłodzący przeznaczony do pracy w
próżni ;)

>To jak w filmach SF, w których te wszystkie lasery w próżni robią
>"wzium! wzium!"

Przyzwyczaiłem się do grawitacji tam, gdzie jej nie powinno być,
łamania praw zachowania, nawet prędkość 10000c mnie przestała razić.