Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chłodzenie CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chłodzenie CPU
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 21 Sep 2015 21:26:14 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Sep 2015 20:18:12 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <mtphhg$vb1$1@dont-email.me>
 od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :

>do przedwczoraj miałem tego samego procka. tyle że ja nie gram w gry.
>miałem taki radiator z rurkami cieplnymi i wentylator z regulowaną
>prędkością w zależności od temperatury. Nie kręcił się. nie było
>potrzeby, nawet z odblokowanymi 4 rdzeniami. szarpało nim tylko bo bios
>sprawdzał czy nie wydarzyła się awaria. rozkręcał się dopiero dy
>otwierałem stronę tvn24, albo na youtube....
>
>ToMasz
>
>PS nie pamiętam jak się chłodzenie nazywało, ale rurki jak rurki,
>blaszki miedziane i wiatrak bokiem.

Proponuję samoróbkę, coś takiego jak
http://zlosnik.pl/files/690755-komp3.jpg
Swego czasu miłośnicy podkręcania skupowali ze złomowni stare
chłodnice od samochodów, pewnie dzięki temu osiągali niebotyczne
taktowania.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."