Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pecet na powietrzu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pecet na powietrzu
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 16 Sep 2015 19:50:11 +0200
Proces ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> zwrócił błąd:
> witam
> mam taką potrzebę, aby zwykłego starego peceta postawić (uruchomionego)
> pod wiatą. deszcz na niego nie napada, bo będzie pod dachem. słońce też
> nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
> klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC
> będzie działał czy coś go zabije?

Jeśli jest stary, to może nie jest wrażliwy, ale mój pecet z roku 2008
ostatnio miał problemy z powodu kurzu. Zaczął się zawieszać bardzo
nieprzyjemnie, jakby padł mostek południowy (czyli chipset od obsługi
dysków twardych). Okazało się, że problemy spowodował nowy rodzaj kurzu.
Nie wiem skąd się to wzięło, ale przez lata taki kurz nie osiadał w
okolicy.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.