Witaj GLaF, 14 wrz 2015 w
news:1l5il52v7hi3$.gv16rwlsgrkq$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:
> Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):
>
>> Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
>> news:55f7195d$0$8377$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
>>
>>> W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
>>>> Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
>>>> możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
>>>> kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
>>>> laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
>>>>
>>>
>>> Producent laptopa
>>>
>>
>> Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
>
> Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
> http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?for
> m=0
>
Dysku też jeszcze nie mam :) Może kupię.
|