Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] bezprzewodowe myszki logitech

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech
From: ww <ww@o2.pl>
Date: Tue, 1 Sep 2015 14:22:09 +0200
Witam. Mam 2 sztuki Logitech MX620 i niestety obydwie działają już
fatalnie. Kursor nie przesuwa się płynnie tylko szarpie lub wręcz
zatrzymuje się całkiem na przykład na 6 sekund. Poza tym myszki
są świetnej jakości. Przez 7 lat nic się nie wytarło, nie złamało,
nie wyrobiło... oczywiście poza słynnymi micro switchami. Co z tego
jednak skoro teraz wolę już używać jakiegoś noname z media marktu (bezprzewodowa za 50 zł) lub nawet jakiejś z kablem za 15 zł.

Ma ktoś pomysł co mógłbym teraz kupić ? Koniecznie myszka pełnowymiarowa, bezprzewodowa, raczej na oko odpowiadają mi tylko różne logitechy. Koniecznie z tym wypasionym kółkiem z MX620. Nie musi działać na szkle ani cholera wie czym. Najlepiej do 200 zł ale też
niekoniecznie.

Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
polecić ?

Dzięki